وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

چهار مورد از استفاده های فنر

فنر یک بخش حیاتی از فیزیک و همچنین لوازم خانگی هر روز است. این امر باعث شده است تا از این مکانیسم در طول تاریخ استفاده شود ، حتی قدمت آن به قبل از عصر برنز باز می گردد! تولید فنر  اولین بار برای  کمان و پیکان استاندارد استفاده می شود ، زیرا پیکان کشیده می شود و در نتیجه تنش بیشتری ایجاد می شود ، قبل از آنکه آزاد شود و عنصر فنر اجازه می دهد تا از این طریق مسافت های زیادی را طی کنید زیرا انرژی اکنون به کمان منتقل می شود.
امروزه به دلیل پیشرفت در محصول (که اکنون به صورت فشرده سازی ، تنش و چرخش در دسترس است) و همچنین بسیاری از اختراعات جدید که با گذشت زمان اتفاق افتاده اند ، استفاده های بسیار بیشتری در مورد فنرها وجود دارد.4 مورد از اینها در سراسر جهان بسیار متداول است که در این مقاله بررسی می شود.
ترامپولین
ترامپولین یکی دیگر از اختراعات عمدتاً محبوب است که فقط در 100 سال گذشته به کاربردهای اصلی رسیده است. اولین ترامپولین مدرن در سال 1936 توسط دو ژیمناستیک ایجاد شد که از چشمه های کویل بر روی ترامپولین های خانگی استفاده شده است تا بتواند نیروی بازگشتی را که کاربر را به سمت عقب برگرداند ، فراهم کند. اگرچه خطرات متصل به ترامپولین وجود دارد ، اما اکثر آنها به منظور رعایت بسیاری از نکات ایمنی ساخته شده اند و هنوز هم امروزه از بسیاری از افراد استفاده سالم دارند. این امر همچنین با ظهور مجدد پارک های ترامپولین در سراسر جهان همراه است.
تشک
استفاده دیگر از بهار در مواردی است که بیشتر مردم هر روز از آن استفاده می کنند. از تشک به عنوان یک تختخواب به خودی خود یا بخشی از تختخواب ساخته شده از پارچه سنگین یا چهارچوبی از چشمه های جعبه استفاده می شود که به کاربر امکان می دهد بدون نیاز به خوابیدن روی سطح سخت ، روی تخت راحت باشد. عنصر فنری به تشک به کاربر اجازه می دهد تا کمی از درون تشک غرق شود تا بتواند از خواب بهتری برخوردار باشد.
اثاثه یا لوازم داخلی
آیا هرگز تعجب کرده اید که چرا برخی از صندلی ها به شما اجازه می دهند تا به راحتی به آن ها تکیه بزنید؟ دلیل این امر نگهدارنده است که به طور مشابه با تشک کار می کند ، این به فرد اجازه می دهد که در حالت نشسته باشد احساس کند که روی یک سطح نرم نشسته است. اینها اکنون در بخش های داخلی ، تجاری و صنعتی مورد استفاده رایج قرار می گیرد ، زیرا بیشتر و بیشتر کالاهایی که به صندلی نیاز دارند اکنون به سمت این سطح از راحتی حرکت می کنند. اینها در ماشین های مدرن و مربیان جدیدتر مورد استفاده قرار می گیرند ، زیرا این امر ، توسط صندلی های چرمی تأمین می شود ، این واقعیت را تأیید می کند که کاربر ممکن است برای مدت زمان طولانی در حالت نشسته باشد.
پخش کننده های سی دی
با توجه به افزایش پخش آنلاین موسیقی و فایلهای موسیقی قابل حمل ، CD Player هنگامی که در این روز و سن ذکر شد ، به نظر می رسد کمی از اختراعات نوستالژیک است ، اما با این وجود هنوز محبوبیت آنها 10 سال پیش است. CD Player ها برای اینکه به کاربر اجازه دهند سی دی را که قبلاً در دستگاه قرار داده شده بود ، از فنرها استفاده کنند تا در هنگام فشار آوردن به داخل ، باز شوند. این مکانیسم برای محافظت از CD و دور از گرد و غبار بالقوه بسیار مفید بود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.