وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

کرم ضد جوش

استفاده از کرم ضد جوش برای افرادی که با مشکل جوش صورت مواجه هستند، یک راهکار مناسب و ایده ال است.همانطور که می دانید جوش صورت و بدن یکی از بیماریهای رایج پوستی است که اغلب افراد در سن 11 تا 30سالگی حداقل یکبار به آن مبتلا شده اند. از آنجایی که زیبایی پوست صورت اهمیت زیادی برای افراد و به طور ویژه برای خانم ها دارد، انتخاب کرم ضد جوش مناسب که بتواند مشکل آنها را برای همیشه درمان کند، نیاز به بررسی دقیق دارد.

انتخاب بهترین کرم ضد جوش


کرم ضد جوش لامینین، کرم ضد جوش دکتر ژیلا، کرم ضد جوش ارزان و نام هایی از این دست را بسیار شنیده اید.
محصولات بی شماری به عنوان کرمهای ضد جوش یا کرم ضد آکنه در داروخانه ها در دسترس شما است و اما مهم ترین نکته ای که در رابطه با خرید کرم ضد جوش باید درنظر بگیرید این است که این کرم ها را حتما به تجویز پزشک متخصص پوست تهیه نمایید نه توصیه دوستان و اشنایان...!!
به همین دلیل انتخاب بهترین کرم ضد جوش ای که متناسب با نوع عارضه پوستی شما باشد را باید به پزشکتان بسپارید.

هر کرم ضد جوش ای برای درمان نوع خاصی از جوش صورت کاربرد داشته وعوارض منحصربه فرد خود را در پی دارد. به همین دلیل است که انتخاب خودسرانه این کرم ها را به  هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
اگر شخصا به دنبال رهایی از آکنه صورتتان هستید محصولات خیلی قوی را برای شروع انتخاب نکنید. تا عوارضی مانند قرمزی پوست ، خشکی پوست و سایر مشکلات پوستی به حداقل برسد. در صورت نیاز، به آرامی و طی چند هفته کارایی محصولی را که استفاده می کنید را ادامه داده و بعد از آن شدت و یا میزان استفاده از آن را افزایش دهید. این به پوست شما کمک می کند تا به تدریج با درمان شما تنظیم شود.

ترکیبات محصولات ضد جوش


هرم نوع از کرم ضد آکنه به صورت تخصصی برای درمان نوع خاصی از آکنه های پوستی مناسب است، اما همه کرم های ضد جوش برای درمان یکی از اهداف زیر را دنبال می کنند :

لایه برداری
از بین بردن چربی زیر پوست
ضد باکتری در حد متوسط و بسیار قوی
متعادل سازی هورمون ها
 
اکنه های صورت شما عمدتا به دلایلی از قبیل تجمع چربی زیر پوست، مشکلات هورمونی و یا باکتری هایی که موجب جوش های عفونی می شود در صورت شما پدیدار می شود و محصولات ضد اکنه با ترکیبات مختلف خود این مشکلات را برطرف می کنند

توصیه های مهم استفاده از کرم ضد جوش


برخی کرم های ضد جوش عوارض شدیدی از جمله سفتی گلو و تورم صورت ، لب و زبان ایجاد کنند. این واکنش بسیار نادر است، بنابراین آن را با قرمزی ، سوزش یا خارش که ممکن است در هنگام استفاده از چنین محصولاتی رخ دهد اشتباه نکنید.
صبور باشید. درمان آکنه با محصولات آکنه به زمان و صبر نیاز دارد. برای دیدن نتایج ممکن است دو یا سه ماه استفاده روزانه از یک محصول ضد آکنه طول بکشد.
در ابتدای استفاده از این محصولات ممکن است جوش های صورت شما بیشتر شود. نگران نباشید و بدانید که این موضوع در روند درمان جوش صورت طبیعی است. 

منبع:https://mahtateb.com