وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

وبلاگ مطالب جالب و خواندنی

وبلاگی که مطالب جالب از همه چیز را منتشر میکند

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت گروه صنعتی درکو:

درب های ضد سرقت سوپر برجسته که ضخامت رویه اولیه 10 میلی متر می باشد

و قسمت برجسته دارای ضخامت های ۱۶ میلی می باشد.

این مدل درب ها دارای سنگینی بیشتری نسبت به درب های طرح ابزار خورده یا همان CNC می باشد.

استفاده از چسب های  مناسب در زیر روکش های طبیعی با کیفیت بالا برای اتصال روکش به MDF بسیار با اهمیت می باشد.


درب های برجسته که ضخامت رویه های این مدل همانند درب های دیگر می باشد.

قیمت این نوع درب ها کمتر از درب های سوپر برجسته می باشد.

رنگ کاری این نوع درب از طرح های ابزارخورده زمان برتر می باشد. وزن این درب ها نیز در بازه ای حدود ۱۰۰ کیلوگرم قرار می گیرد.

از نظر مقاومت هیچ تفاوتی بین این مدل و طرح های سوپر برجسته وجود ندارد

و اختلاف قیمت فقط به دلیل استفاده ی کمتر متریال در این مدل می باشد.

درب های ابزار خورده یا همان درب های با طرح CNC که جز درب های پر فروش بازار می باشد

و بیشتر ساختمان سازان و بخصوص انبوه سازان از این درب استقبال زیادی می کنند.

با توجه به اینکه مقاومت این درب با دیگر درب ها از لحاظ مقاومت و شاستی کشی داخلی برابر می باشد

و استفاده از یراق کاله ترکیه توانسته بهترین مقاومت را برای درب ضد سرقت به ارمغان بیاورد.

زمان کمتر برای تولید و قیمت پایین از از مزایای اصلی این مدل می باشد.

در این مدل نوع شبکه کشی فلزی داخل درب در این مدل همانند دیگر مدل ها می باشد و از لحاظ استحکامات درب ضد سرقت مانند بقیه دربها است.

درب ضد سرقت روکش ملامینه نیز جز ارزان ترین مدل های درب ضد سرقت می باشد که در مدل تاناک به دلیل استفاده فلز در نمای درب ،

و در مدل ملامینه به دلیل عدم وجود مرحله ی رنگ کاری قیمت تمام شده ی محصول پایین می باشد.

دیگر ابزار های مورد استفاده در درب های ضد سرقت قابل استفاده در این مدل می باشند.

همه چیز در مورد ترخیص کالا از گمرک ایران

ترخیص کالا از گمرک
یکی از مراحل مهم برای هر شرکتی که در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می کند، ترخیص کالا از گمرک است. بساری از مردم به دلیل نداشتن شناخت کافی از پروسه ترخیص کالا از انجام آن واهمه دارند. اما ترخیص کالا در واقعیت تا این حد ترسناک نیست. به همین دلیل برای اینکه بدانید ترخیص کالا چیست و مراحل آن چگونه انجام می شود در این مطلب با ما همراه باشید.
ترخیص کالا چیست ؟

به طور کلی می توان گفت ترخیص کالا به معنای انجام کلیه اقداماتی است که شما برای آزاد کردن کالاهای وارداتی و صادراتی خود از گمرک انجام می دهید. اقدامات ترخیص کالا به طور معمول توسط صاحبان کالا و یا نماینده قانونی آن ها انجام می شود.
در طی پروسه ترخیص کالا از گمرک باید اسناد و مدارک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهارشود. از آنجایی که انجام این اقدامات یک کار تخصصی و پیچیده و نیازمند آشنایی کامل با پروسه آن است، معمولا فرآیند ترخیص کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.
ترخیص کار با تسلط به فوت و فن های قانونی ترخیص کالا، می تواند پروسه انجام آن کار را با صرف کمترین وقت انجام و کالای شما را ترخیص کند. اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید و خودتان قصد دارید ترخیص کالا از گمرک را پیگیری کنید این کار در نهایت منجر به اتلاف غیر ضروری وقت و پول شما می شود.
برای اینکه اقدام به ترخیص کالا از گمرک کنید لازم است با توجه به نوع کالایی که در گمرک دارید مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ کنید. ازجمله این سازمان ها می توان به سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهداشت برای مجوز استاندارد، کانون پرورش فکری کودکان و ... اشاره کرد. سپس به شعب مختلف گمرک مراجعه نموده و برای ترخیص کالای خود اقدام کنید.
یکی از موارد مهم در ترخیص کالا که برای تاجران بسیار اهمیت دارد، ارزش گذاری کالایی است که در گمرک وجود دارد.در تمام دفاتر گمرکی کالای موجود به صورت متفاوتی ارزشگذاری می شود و این تسلط ترخیص کار و سابقه تاجران است که می تواند ارزش کالا را به صورت واقعی اعلام نماید.
( ارزش کالای خود را در سامانه TSC مشخص می شود)
ترخیص کالا از گمرک شهید باهنر
بندر باهنر بندرعباس یکی از پر تردد ترین بنادر جنوب کشور است که بعد از بندر شهید رجایی در رتبه دوم بنادر جنوب و سومین بندر در ایران قرار می گیرد.مهم ترین اموری که در بندر شهید باهنر انجام می پذیرد در زمینه ترانزیت کالا، صادرات انواع محصولات غیر نفتی و بویژه حمل و نقل مسافران به جزایر تفریحی مانند قشم و کیش است. وسعت بندر باهنر 27000 متر مربع است
نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان و اب های آزاد
قدمت بندر باهنربه عنوان بندر چند منظوره کشور
اتصال به راه بین المللی جاده ای، راه آهن و فرودگاه
مهم ترین بندر در زمینه مواد یخچالی، میوه و تره بار
12 اسکله برای پهلو گرفتن کشتی ها و تحویل کانتینر
ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی
بندر شهید رجایی با وسعتی حدود 2300 کیلومتر مرز دریای، در نزدیکی تنگه هرمز و دهانه ورودی خلیج فارس موقعیت مناسبی برای تردد های بین قاره ای را داراست و از این رو یکی از مهم ترین مراکز واردات و صادرات کالا برای کشور ما (حدود 55 درصد) محسوب می شود. علاوه بر مرز دریایی، بندر شهید رجایی بواسطه برخورداری از شبکه های مختلف حمل و نقل از جمله خطوط بین المللی راه آهن ، جاده ابریشم و فرودگاه های هوایی برای ترانزیت و حمل و نقل کالا ظرفیت بالایی دارد به همین دلیل شرکت های بین المللی بسیاری برای تخلیه بار با گمرک شهید رجایی ارتباط دارند.
ترخیص کالا از گمرک رجایی بندرعباس مزایا و معایب خاص خود را دارد.
مزایای ترخیص کالا از گمرک رجایی بندرعباس
برخورداری از اسکله بزرگ که موجب می شود کشتی های بسیار بزرگ و حتی اقیانوپیما به راحتی و بدون مشکل در بندر آن پهلو گرفته و براحتی بار خود را تخلیه کنند.
قابلیت اتصال به شبکه های مختلف حمل و نقل از جمله هوایی و راه آهن
تسلط بالای کارکنان و آشنایی با کلیه امور گمرکی
40 اسکله به صورت مجزا
وجود بیشترین جرثقیل های دروازه ای برای سهولت حمل کانتینر ها
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
ندرعباس به دلیل موقعیت استراتژیک خود در کشور یکی از قطب های مهم بازرگانی ایران به شمار می رود به همین دلیل ترخیص کالا از گمرک بندرعباس برای شرکت های وترد کننده و صادر کننده کالا نامی آشنا است. این بندر با وسعتی حدود 4800 هکتار، پذیرای بیش از 80 میلیون کالا را در سال است. اما موضوع مهمی که ترخیص کالا از بندرعباس اهمیت دو چندانی پیدا کند، وجود دو گمرک مهم و فعال یعنی گمرک رجایی و گمرک با هنر است.
تنظیم اظهارنامه اطلاعاتی (سامانه گمرکی EPL)
تحویل و اسناد از قبیل بارنامه و گواهی بهداشت و…
تطبیق اسناد دریافتی
چک کردن محصول با اطلاعات دریافتی
صدور پروانه ترخیص
کنترل نهایی محصول و ارائه مجوز برای ترخیص کالا
کالا های ترخیصی از گمرک بندرعباس
لوازم خانگی- لوازم اداری
لوازم پزشکی
لوازم اداری
ماشین آلات
ابزار آلات
خودرو
و...
هزینه ترخیص کالا از بندر عباس
در هزینه های انبار داری و نگهداری کالا از جمله هزینه هایی است که برای تمامی بنادر و گمرکات در کشور وجود دارد.
علاوه براین با توجه به شرایط آب و هوایی بندر عباس که گرم ومرطوب است لازم است کالاهایی که به این بندر وارد می شود شرایط لازم برای نگهداری آن را رعایت کرده باشند و ر صورت که محصول در طی مدت ترخیص خسارت ببیند هزینه های بسیاری را بر وارد کننده کالا تحمیل می کند.